tummen ner för sådana som du !

hejhopp, idag när jag red ner från jennylunds backen efter min träning med brave hörde jag bara ett stort muller. eftersom brave var ganska trött efter träningen taktade han nästan hem hela vägen. i denna nerförs backe..
och tror ni inte det är den största modellen av lastbilar som kommer bakom mej? med ett stort jävla släp och full med stenar i?  brave blir rädd och börjar hoppa, och tro mej det är inte lätt att hantera 600 kg när dom blir rädda.. som tur var är min häst ganska lätt att "övertala" från rädsla så han lugnade sej ju.
mej jag gjorde ett tecken till gubben att sakta ner, eftersom han gasade ju närmre han kom. då kör han upp bredvid mej och skiker:
jag kan inte köra saktare!!!!!
jag blänger bara på honom med sur min och skriker tillbaka:
gubbjävel !!!
vilket jag inte tror han hörde..
men ni som inte är hästvana, VISA HÄNSYN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0