SUPRIIISE !!!!!!!!

haha, ni anar inte och inte jag heller vad som låg på mitt köksgolv igår när jag kom hem!! alla mina käraste vänner(nästan alla)!!! dem hade planerat en liten överraskningsfest för mej eftersom jag fyllde år i tisdags. och jag blev så glad så jag började lipa! jag kom ju dirket från stallet så jag stank häst och mitt smink och allt var helt sabbat medans alla var så fina!!! usch, jag ler bara av blotta tanken. ni är så underbara så jag vet inte vad jag skulle ta mej till utan er.
iaf, vi åt thaimat, haha. och sedan tårta som dem hade bakat till mej :''') här kommer lite bilder, jag snor även mer från sabina sedan som får komma i ett annat inlägg, jag orkar inte vänta på henne , haha ♥
hihih, klart sötast!!
♥♥

Kommentarer
Postat av: cassandra

<3

2010-03-07 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0