drömmen blir sann! nästan iaf ..

UKM ni vet? jag var på ett "förmöte" inför UKM idag. Där alla band som skulle spela skrev upp sig lixom och sa vilken ljus och sånt dem ville ha. Och eftersom att jag inte har något band längre(cry) så får jag nöja mej med att ställa ut bilder på Brave ist som vissa vet. Men dom som ska vara på scen får även bli sminkade och stylade inför deras uppträdande .. och gissa vem som ska hjälpa till där? JAG.
Jag blev faktiskt lite glad där, och nervös. Tänk om jag tabbar mej helt och sminkar dom helt fel ! Det får inte hända ........
men detta ser väl inte så svårt ut? haha. Fast detta är väldigt överdrivet.
Men lillsyrran! Du får bli "övningsdocka" i några veckor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0