usch ,

jag var inte så jätte taggad inför skolan idag. för det första försov jag mej . sen kom helvetet som drabbar varenda tjej ..
MENSVÄRK. och idag var det värre än någonsin. btw, till alla i min skola. jag är inte dum i huvudet. jag brukar inte sitta och slå i saker, skrika som att någon tar tag i äggstockarna på mej och vrir om så huvudet håller på att falla av, eller gråta floder sådär. ganska snyggt sätt att berätta för er att det var synd om mej idag. men som tur har jag världes bästa moster som kom och hämtade mej med en gång och körde mej hem. hon bäddade ner mej & tryckte i mej två tabletter. la en värmedyna under min rygg, & en havresäck på min mage. så gott som jag sov sedan. sen kommer hon tillbaks med godis , en cola & en tjejtidning till mej ! N A W ! så glad jag blev !
och jaja, detta var ett undantag när det gäller att inte äta godis....

det var rätt mys att vara "sjuk" ändå. när värken hade gått över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0