underbar ,

det finns något som jag inte kan leva utan. jag skulle inte kunna leva utan din närhet. jag skulle inte kunna tänka mej att andas utan dina armar runt mej, eller gå runt och le, gå runt och skratta om inte du fanns där och gjorde mej lycklig. du var menad för mej. vi är menade för varann. för jag glömmer av allt runt omkring mej när jag är med dej. jag glömmer allt det som gör att jag vissa nätter ligger vaken och tänker. det som trycker hårt mot bröstet varje dag försvinner när du håller min hand. det har varit mycket strul nu, men bara så du vet att vad som än händer kommer du alltid vara speciell för mej och jag kommer alltid älska dej.
för det är du som ger mej all min styrka.


Kommentarer
Postat av: mamma

åhwå så gulligt och fint skrivit

2010-01-12 @ 10:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0