topp 6 of sexig booys !

eftersom att jag sitter här , instängd i mitt rum med maaaaassssaaaa musik tänkte jag göra
topp 6 med dom snyggaste & sexigaste killarna här på jorden!


NR 1


ryan sheckler - grymt snygg, fin och söt. fast han är mega känd och
har bra med pengar och allt, verkar han jordnära och bryr sej om andra.
me love !

NR 2


pete wentz - emoboy. me like again. snygg som saatan och grym i musikens värld.

NR 3

marcus heffler - en person som nått långt in i mitt hjärta. han är snygg sexig och
enormt älskad av mej. du är bäst i världen.

NR 4


Leonardo Dicaprio - bara okej i Titanic. vem blev inte kär i honom i den filmen ?
(han fick två bilder för jag visste inte vilken som var snyggast)
NR 5


Huge Grant - 30 ? 40 ? 50?! i doont care! snubben är snygg för att vara så "gammal" iaf !

NR 6

Patrik Dempsey - även kallad Mcdreamy jag undrar(verkligen inte) varför .. ?

haha, japp. har vi samma smak på killar ? ;D
och om ni undrar varför jag valde bilder med så mycket hud å är det för att armarna och
händerna är viktigtast på killar !
busigt va? :*

Kommentarer
Postat av: amandaaapanda ;*

HUGE ÄR MIIIIN !! haha :D

2010-01-02 @ 20:17:34
URL: http://anilssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dom 4 första, men inte dom andra xP

2010-01-02 @ 22:52:39
Postat av: KARROU

RYAN ÄR SÅ MIN !

2010-01-02 @ 22:55:13
URL: http://kajolins.blogg.se/
Postat av: cus

jag blev iaf trea :D<3

2010-01-03 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0