nytt !

var hos frisören idag och toppade håret. och så frågade hon mej hur jag ville gå där ifrån(med vilken hårtyp alltså, lockigt, platt ovs) för att vara lite dittelidatten sa jag lockigt. så hon klippte mej och sedan sprayade hon in detta
och sedan fönade hon håret och det blev såhär !
okej.. man ser inte så jäättte mycket. men det blev jättefint faktiskt .
och jag trivs i det.
så alla locklusar borde sattsa på den! no more locktång ;D
hon gav mej en uppåt puff och sa att mitt hår kommer säkert vara nedanför brösten
till sommarn om jag fortsätter sköta det som jag gör nu. så plattis..
du får vila ett tag.

Kommentarer
Postat av: nattiis

ååh den får chatt testa ngn gång:)

2010-01-30 @ 15:24:23
URL: http://snatalie.blogg.se/
Postat av: Lina

kanske man borde dissa plattången ett tag, och införskaffa en sån? jag vill också ha låååååååångt hår! :o

2010-01-31 @ 15:16:33
URL: http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0