morgonpigg !

var bara mitt förnamn idag. gick upp vid sju ngn gång och åkte till stallet och fodrade alla hästarna, släppte ut dom , och fixade bravis på morgonen. buhu, jag kommer vara så trött imorgon eftersom att jag inte fick sova ut idag eller igår !! :(
menmen, kl 9 satt jag på hästryggen och var ute i skogen med braven. och jag säger bara en sak till er som har hästar och är ute och rider. kolla alltid stigarna som ni går på så det inte är is där ni rider. gick in på en "okänd" stig idag och helt plötsligt hörde jag bara hur det började knastra och braka under mej. fick lite lätt panik.
men bravisen var pigg och allert ändå :)
och jag var .. ah .. något annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0