Jessica gästbloggar. (igen)

Hejsan alla cpbarn, cykelhjälm cykelhjälm hela dan! :)
Jag sitter här på kontoret i Lustgården eller Arken kanske det heter nuför tiden och håller på att skriva en affisch för årsmötet.. låter mycket intressant tycker jag! Idag är det snö ute för er som undrar och solen lyser in genom fönstret och bländar Carro, men jag sitter bakom en gardin. Vill ni höra ett skämt ? :D hahah hihih... nej men vet ni varför flodhästar alltid pippar vattnet ? ... Hur skall man annars få en 25 kilos fitta blöt! HAHAHAH ASG! Dra aldrig den på ett kristet läger.. funkar inte riktigt bra har jag märkt!
Någon som är sugen på att åka skidor med mig ? :D:D:D:D:D:D:D
hahah, ja ? Ehm.. vi har ätit korv (chori..hur stavas choritzio korv ?) med mos till lunch idag. GOTT ..
Carro har ont i magen och jag tycker lite synd om henne.. Och jag har också lite ont men inget synd om mig! hihihi .. Om en termin slutar vi 9an det är ganska läskigt ;O.. kommer sakna alla :'( !
Nej men nu skall jag forstätta skriva min affisch!
Kyss och smek min lilla flintastek! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0