jag ska vara med.

i idrottdgalan. HAHA, näe jag trivs bättre i soffan faktiskt , med datorn i knät. men jag ska faktiskt tappa nått kg eller två . det hade inte skadat. jag har gjort sit-ups varje kväll sedan nyår och det känns verkligen i magen. dock är den svullen hela tiden och verkar inte bli smalare men. DET KOMMER VÄL.


nonononononono NO !



yeah. jg tycker iaf att det ser mycker godare ut än bilder ovanför. (vi kan ju låtsas lite iaf)
och som ni märker är det inte bara min mage som är uppsvullen, utan även mitt huvud och bloggande
eftersom bra mina inlägg har handlat om mat idag.
men nu ska jag gå och lägga mej.
puss och smek min flinta steek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0