HEI BLOGGEN!!

visserligen är det söndagkväll nu men jag låtsas att det är lördag kväll ist.
idag var jag i stan med världens bästa ellinor alexandersson. och jag lovar och svär på min själ att jag ALDRIG kommer tappa kontaken med henne. för hon är så himla underbar !!!! att bara gå runt och strosa i stan med henne var jättemysigt !
jag har ingen kort på vad jag köpte. haha, och tro det eller  ej men jag köpte inget klädesplagg. utan ett par nördglasögon , en bandana, och ett armband. med nitar. me like !
medan ellis provade kläder var jag busig och tog kort på mej själv.
och att inte platta håret är verkligen svårt !!!! jag tar oftas bara luggen, den klipper man ju
och fräshar till så ofta ändå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0