gymnasiium!!

dåså var man hemma från gymnasiemässan tänkte jag skriva. i mean, öppet hus på realgymnasiet. och jag fick nästan en chock när jag kom in där. verkligen inte vad jag väntat mej. ah, juste. var där med sabbesöt och mammi .
för det första var det typ en lägenhet som man gick in i. färgerna var vit och typ lime grönt. dvs på bord, stolar tavlor, allt typ. sen hängde det hästsaker överallt. och mitt i allt fanns en halv hästrumpa gjord i plats? som stod fast i väggen? jag ska gå stylist jööh. kände mej lite bortkommen där. så jag vi stryker real från listan.
och sattsar på burgårdens stylist. sedan efter det ska (om jag kommer in) ska jag läsa ett extra år som frisör. så är jag allt. smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0