sjuk dröm

idag är jag hemma för jag mår inte så bra. plus att ni ska få höra min sjuka dröm.
okej, bohus buss station, surte centrum och avenyn (bara avenyn), var ett och samma ställe. det gick inga bussar till stan utan man fick betala och åka åkattraktionerna på liseberg ist. och jag hade på mej ett par mjukisbyxor. men dom lämnade jag på ett motell som låg i surte och tog balder till stan. sen glömde jag bort att min väska + plånbok låg kvar på "buss stationen" så jag kämpade med att få någon med mej att åka kanonen hem. men ist fick jag åka lisebergsbanan MEN det var en stark snygg kille som gick bakom och puttade mej runt banan. sen hade jag blivit lurad så han tog alla mina kläder. sen äntligen fick jag åka kanonen hem. naken.
plus att det var män i korta små tajta badshorts som sprang nyckelpigan runt för dom tränade.
nu ska jag plugga hemkunskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0