det där tjötet om presenter ..

springer ni oxo runt i full panik på stan som amanda och inte vet vad ni ska handla till pojkvännen, mamma, bästisen el vem ni nu vill ge bort något till . el är ni som mej, och ger något litet lätt bara ? först älskade jag alla hjärtansdag. men jag ändrade mej snabbt när min bästevän sa "det är mycket gulligare att få en ros el present på någon annan dag än på alla hjärtansdag,  då är det ju lixom "bestämt" att man ska ge bort något"
så jag håller med henne. men det bästa tipset jag har om ni är panik slagna över vad ni ska ge är att tänka, vad hade ni blivit glada över ? pratade med min goda vän förut och han sa att det bästa han hade fått på alla hjärtansdag var ett kärleks brev.
så gör ett (som t.ex då) collage som det står någon fin dikt på, sätt dit ett kort på dej, henne/honom, eller er och klipp ut massa hjärtan i olika färger och klistra på. jag hade blivit jätteglad !

Kommentarer
Postat av: nattiis

tur att du har världens smartaste bästa vän:)

2010-02-14 @ 13:27:40
URL: http://snatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0