nåra sanningar om caroline johansson

1. jag tänder på händer och armar, hos killar då !
2. jag tycker om min familj väldigt mycket
3. jag tar alltid bort skink kanten om jag ska ha skinka på mackan
4. jag är en shoppoholic
5. jag hatar att sova ensam
6. jag har hellre några bästa vänner än många
7. jag får ångest så fort jag äter något fett, t.ex mycker chips och godis osv
8. jag älskar att lukta på kläder
9. jag tycker hayley williams är jordens finaste människa och paramore världens bästa band
10. min häst är en av mina bästa vänner
11. jag blir väldigt ledsen och besviken på folk väldigt lätt
12. jag har inget emot fjortisa, emos, nödrar så länge dom sköter sitt
13. jag sover med min snutteifilt som jag har haft sen jag var liten
14. jag tycker inte om julafton
15. jag tycker om att sjunga
16. jag har aldrig brutit något ben
17. jag har ridit utan hjälm i grimma
18. jag tycker inte om shack
19. jag blir glad av att lyssna på Blink 182
20. jag har aldrig velat bli modell, fast folk säger att jag skulle passat som det :s
21. jag har ganska svårt för att göra bort mej
22. en utav mina kaniner blev tagen av en räv
23. jag tycker inte om guld, utan silver
24. jag kan bokstavligt talat inte leva utan musik !!
25. jag har alltid drömt om att bli känd bandsångerska.

Kommentarer
Postat av: sabina

så söt ! <3

2010-02-08 @ 20:11:48
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: nattis

jag e oxå händro/armofil, har alltid varit det:) ååh va hett det ee...

2010-02-08 @ 20:57:59
URL: http://snatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0