JAG BLIR SÅ GLAD

förlåt, förlåt, förlåt?!
anledningen till varför jag inte bloggat under denna deprimerande tid är för att jag kände att jag behövde en paus. haha, moget sagt.
och att jag inte mått så jättebra. det är också en anldening, men den "största" är nog att jag ville och tänkte skaffa en ny blogg, en helt ny blogg. men då ville jag såklart ha en snygg design med, och det har jag inte kunnat få, pga att jag inte har photoshop(el något annat program) och att jag inte fattar hur man gör.
sedan är det ganska stressigt med allt just nu, skolan(framför allt) hästen och familjen. allt vill säga. så det kommer ploppa in inlägg lite när som helst, kanske flera på en dag sedan kanske det dröjer några dagar till nästa, vem vet.
och jag är så glad att jag inte är någon "stor bloggare" för det hade jag inte pallat med!
men min statistik visar att vissa frf har haft intresse och har besökt mej ändå.
PUSSEN TILL ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0