vet inte vad jag ska skriva här.

mja, ganska go helg ändå.
men nu sitter man här, med ostbågar och saft (h'
och laddar inför skolan imon.
helgen har gått alldeles för fort.
igen.
hursomhelst. va med nattis hos min moster idag, eftersom att min moster
är bäst syr hon in byxor och lägger upp dom m.m
det va dt hon gjorde ät nattis idag.
så jag glodde på idol i 3 tim ungefär så länge.
sen när vi va hemma skulle vi ha egen kräftskiva med nattis föräldrars rester
som dom fick igår från sin skiva. vi skulle dricka frukt soda till. trodde vi.
den smakade liiite konstigt men vi drack endå.
sen visade det sej att det va 5 % cider vi suttit och halsat i oss.
det förklarade allt.
lyckat (y)
nu ska jag rota igenom min garderob och hittat ngt att ha på mej imon.
kinaciao.


don't say a word.
just hold me tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0