skojskojmedplojploj

hoppla.
jag mår helt okej , själv ?
vi hade plojfoto idag i skolan, och jag tror faktiskt några kom ut med vem dom
egentligen är genom att ha det.. men alla var grymt söta ändå. (hahahahhahahahahah)
bilder kommer sen, när jag fått.
riktigt skolfoto är imon, och jag vet inte va jag ska ha på mej. det S U G E R , för jag kan
aldrig bestämma mej på morronen, nepp.
efter skolan far jag och sabina till nödinge, till gymnasiet.
och vi köpte svaart eller blåsvart hårfärg till mej med.
blir helt svart imon. så vi va väl där nån timme sen kom cuscus och så
repade vi lite, (alltid lika seriösa)
sen to the doonk(en)
sen hem. yesyes, nu vill jag naana.
pusselbit :*

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack!

Är allt bra?

2009-09-16 @ 23:44:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0