sådär ja..-

idag har vart en pretty good day :)
vakna i morse och va så grymt trött.
men jag pallrade mej upp och fixade mej och
tog min peted till schooliish.
sen sa min kära livskamrat ellan till mej att vi hade gympa idag,
det hade ju inte jag tänkt på , och eftersom vi har världens faktist bästa
idrottslärare så fick man rida  idag på gymoan ist !
så jag o sabbe åkte upp till stallet. och när jag kom in med hesten i stallet
hade han bara 3 skor på fossingarna.(som ni vet har ju hästar 4 ben)
sur som jag blev slängde jag ut hesten i hagen igen
samma sekund som jag tog in han.
men jag fick rida simpan ist :)
så det bar upp till jennylund och så red vi på hoppbanan.
sen tbx till skolan och sen hem.
och när jag kom hem beslutade jag mej för att
bära upp datorn till mitt rum.
och det klarade man helt själv.
jag som är jävligt oteknisk x)
men nu står den här på mitt skrivbord.
men åkte jag till arken o repa,
och nu sitter jag här.
med världens hicka som jag måste besegra på ngt sätt .. -.-


min bästavän. i love you <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nawww så söta <3

2009-09-10 @ 23:49:17
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0