kör in den bara !

låter väl som mej och min humor..
stressig MEN rolig dag idag på ikea :)
min lilla mammi va på gott humör idag så vi fick med oss
ganska mycket grejer hem till mitt nya rum som vi håller på
att fixa !
två  byråer (som egentligen heter byråisar, fast ingen fattar det)
och ett skrivbord + massa små carro saker.
yeah.. bil kommer väl kanske.. typ, när jag orkar,
sen bar det hemåt för dom andra men jag for till stallet
och var med min prins.
och sen .. när jag kom hem, va rummet nästa helt klart.
blev såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh-
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
glad :]
och nu sitter jag här, i min säng ny duschad och fräch och laddar för skolan imon.
gash va vuxen jag låter.
jaaja,
nattinatti :*

Mamma: den kommer inte in, det är för trångt !
Jag: jo då, kör in den bara !
Vi: hahahhahahahahahahahahahha
Moster: men blöt händerna, det blir lättare att lyfta då.
Jag: ja, gör dom våta..
alla andra friska människors blickar:  . . . . . .

det är bara och vänja sej, vid mej :)
(vi skulle packa in byråsarna och skrivbordet i bilen)





min prins (L) '

Kommentarer
Postat av: Sabina

Cajjo <3

2009-09-06 @ 22:53:48
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du glömde ju att skriva att jag ringde på kvällen xD (LLL)

2009-09-07 @ 01:33:09
Postat av: mammi

´Tänk vad kul man kan ha på IKEA en vanlig söndag förmiddag.

fin blogg stumpan!!PUSS

2009-09-08 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0