i'm so sick .

näe, nu överdriver jag.
kom precis hem från min moster och mina små kusinvitaminer !
dom är verkligen bäst i världen asså.
cuscus var med och "hjälpte" mej passa dom.
(var barnvakt)
och jag fick en liten lätt känsla av att anton försökte sno min pojkvän .. -.-
och så kännder jag mej dålig.
ont i nacken, magen, halsen och HUVUDET !
bra att sitta vid datorn då (y)
få se hur det är imon, om det är bättre eller sämre.
annars får jag väl vila imon. för jag ska gå vandrigen på torsdag !
hörs imon , pussen (L)

Kommentarer
Postat av: mammi

krya på dig darling!

2009-09-30 @ 11:07:32
Postat av: moster

jah, då var det väl officiellt då. Marcus är godkänd av mina små. Inte illa!! Fast det är ju rätt lätt att falla för Antons charm eller hur...

2009-10-02 @ 13:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0