hhoppp !



mja sådär kan det se ut när vi hopptränar ! :)
gick väl ganska okej för mej och brave för att vara första hoppträningen
på ett tag !
hinderna va väll nånstans mellan 80-1 m men endå !
kom hem för inte så längesen heller, elins mamma johanna bjöd oss på tårta
i stallet för hennes pappa peter fyllde år.
vem stannar inte lite extra då lixoom ? ;P
haha, skolan suger väl som vanligt så jag stack hem till cuscus en liten stund
på lunchrasten. and guess what ?
vi är tillbaka ! jag ska aldrig göra såhär igen,
om så. så är det farväl för alltid.
NOG OM DET !
det har bara vart en dag men.. jag känner riktigt suget i magen
om resan till stockholm !
yeah..
och priset till dagens skratt gick åter igen till pappa ..

pappa ligger i soffan och sjunger jag vettefan vad, men väldigt spc va det iaf.
och högt ...
emelie frågar oroligt: asså.. pappa vilka medicier har du tagit idag .. ? x)
pappa: jag drog på en hel del, men mest morfin.
lilla pappsen.
nu ska jag nog ta mej ngt att käka, men först ska jag ut och flasha för älgarna som tydligen är ute på vår
gata ! ;O
byesen ! (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg stil

2009-09-15 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0