det ser ut som..

jag va så smart va..
jag, cuscus, melina och stefan va på väg ut från gymnasiet idag.
vart o bestämt rep tid.
och så ser jag en varelse som ser ut som niklas utanför dörrarna.
men neeej tänker jag, det där är ju en tjej.
så jag delar med mej mina tankar till dom andra,

jag: det ser fan ut som niklas där ute! fast det där är en tjej då..
stefan: haha, nicke som hade på sej en sån tröjan med häromdan .. !
marcus: men vafan.. det är ju nicke !!!
alla: dör av skratt!

jag var i stallet en minitini stund iag med.
men jag hann inte rajta.. :(
får göra det först på lördag igen..
och i helgen händer inget kul.
jo, lille h naanar hos mej på fredag (a'
sen tomt,
ses ? :)

nattpuss :*




Kommentarer
Postat av: jesper hilding

okej okej:) vi kan ses i helgen om du vill:P

2009-09-09 @ 21:48:00
Postat av: sabina

haha det med niklas HAHAH :D

2009-09-09 @ 22:08:46
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: mammi

jasså

2009-09-10 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0