365

jag kommer ihåg för ett år sedan.
år 2008.
jag var ensam, sårbar och söndrig av verklighetens liv.
något hade skjutit mej i hjärtat, i min själ.
någon hade kommit och förändrat hela mitt liv.
jag slog sönder saker när jag fick veta.
jag skrek, slog mej själv och grät tills jag somnade..
jag trodde inte det var sant.
detta hade dragit ner oss till en nivå som jag inte fanns.
men du kom. du fanns alltid där, men jag la aldrig märke till dej.
jag trodde inte du skulle fatta.
men du räddade mej, du tog bort alla onda tankar från mej
och tog mej till en annan värld där ingen eller inget kunde skada mej.
för i dina armar är jag trygg och med dej är jag odödlig.
jag är så glad att vi tog det steget.
att vi gick hela vägen, att det blev vi två.
jag kommer ihåg när vi satt på parkbänken i vasaparken
du och jag. du satt och höll om mej, den 28:e september 2008.
jag var rädd, men litade på dej.
tack för att du finns, jag älskar dej marcus, så grymt mkt och förlåt ännu en
gång för ALLT !
du är bäst <3


cepe söta pojkvän





cepe söta pojkvän

























jag älskar dej, min prins.

grattis på 1-års dagen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis får man väl säga! :D

Söta bilder :)

2009-09-27 @ 21:54:45
URL: http://lifeaslina.blogg.se/
Postat av: sabina

grattis gumman ! gööll bilder . <3

2009-09-28 @ 10:21:42
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: cuscus

ME lopve you tooo<333333333333333

2009-09-28 @ 20:56:22
Postat av: mammi

Så otroligt fint skrivet. Ni är så söta ihop!

PUSS

2009-10-02 @ 10:11:59
Postat av: moster

That´s life for you!! Ibland är den elak,ond, djävulsk - ibland underbar, härlig, oemotståndlig. Ni är så fina ihop!! Ta vara på det ni har!! och honom!!!!!!! Pööössss!!

2009-10-02 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0