" och det var en felfri runda för caroline och braveheart"

jag ryser varje gång domaren skriker ut det i högtalaren när man ridit klart sin ritt.
när man landat efter sista hindret och galopperar på. en sån jävla skön känsla !
iaf.. braveheart hoppade som en gud idag. som alltid.
vi klarade 80 cm galant och 100 med.
två rosetter till oss. jag tror allt att vi klara det bara för att marcus va med där uppe idag.
haha, stackarn jag tvinga upp honom till ett stall x)
sötnosen min (L'
sötnosen MIN .. ! ....
japp, så vi va så stolta när vi red ner för backen, påväg hem till stallet.






min duktiga älskling !!! (L)


Kommentarer
Postat av: mamma

ja så var det nog. iaf. vi är jättestolta över dig

Ni var grymt duktiga!!

2009-10-12 @ 08:50:06
Postat av: cassandra

jag drömde att han dog inatt ;'o <3

2009-10-12 @ 13:15:00
URL: http://cassaandraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0