now i feel like i don't know you ... !

bland det värsta jag vet är att vara hjälplös.
när andra männiksor lider eller har något problem som man inte kan hjälpa dom med.
det är så hemskt.
när ni bara ligger där i ens famn och gråter floder och man inte vet va som händer eller va man ska göra
eller säga.
eller hur man kan vända en annan person ryggen åt på så kort tid.
hur kan man vara så falsk.
jag fattar inte det. du var allt. och nu är du till och med det onda.
du/ni vet säkert vem jag pratar om, och jag bryr mej inte.
du är så .. jag hittar inget ord.
men för mej va du nån helt annan än va jag trodde.

Kommentarer
Postat av: nattis

ooj gumman vad har hänt?? <333

2009-10-08 @ 17:10:22
URL: http://snatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0