måndag igen ..

kallt och isit och lite småsolsken ute när man vaknar. jag gillar't !
älskar sånt väder.
skola idag. jag fick faktiskt godkänt på matteprovet. lite småstolt.
sen gick jag till stallet och så ringde elin(med jonte) mej och andra elin och sa att vi skulle
rida ner till bohuscentrum och hämta henne för hon missade jennylunds bussen och ungen är så tjock
så hon inte orkade gå upp för backen. så min häst fick bära henne och mej upp.
hälsade på marcus en stund med medans vi endå höll på.
sen efter stallet for jag hem till cuscus för han skulle(nu ska carro stava till ett mkt svårt ord tkr hon)
intervjua mej. det var hans läxa. sen myste vi (:






stavde jag rätt ?

Kommentarer
Postat av: Nattis

haahaha due galen:D , dina ridbyxor är gråa:P

2009-10-13 @ 07:56:11
URL: http://snatalie.blogg.se/
Postat av: mamma

caroooooooooooo!!!!!!

2009-10-13 @ 16:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0