inte bra.

jag vet. dålig uppdatering. menmen, det är så sjukt mycket i skoolan och allmänt så man hinner inte med allt !
veckan har gått fort ! imon är det redan torsdag och sen fredag och sen ........
LOV ! :D
och det är väl inget roligt som ska stå i vecko revyn i detta inlägg.
braveheart ligger på 5:e sidan nu på årets häst så rösta på babe :*
vore mega snällt !
idag var jag även på ungdomsfullmäktiga så duktig som jag är, (det var  fett tråkigt ! )
och öppethus på burgården. vet inte om jag ska gå friösr eller stylist...
tror frisör är bäst för då är man fullt utbildad sen. och man kan ju läsa till sminkning och styling
i programet. så det lutar mot det. mycket smartare än styling. vem vill gå ett extra år lix ?
som man får göra om man vill bli frisör/styling-make up artist.
sen åkte jag och red hesten. som jag älskar mest i hela världen !
han är min värld, mitt ALLT ! (L)
nu ska jag leta upp ngt kul att ha på mig imon, ska på spelning i uddevalla tydligen x)

ppuuuss

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; Nej tyvär har jag inte det än..

men kanske ska få:D<3

2009-10-21 @ 22:40:50
URL: http://helluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra.. då kan d ju börja på ale!

2009-10-23 @ 09:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0