flåt,

som ni kanske märkt har jag inte varit hemma över helgen .
har varit iväg med hästen hos hans uppfödare. var är och hälsade på
i sannum (:
riktigt mysigt. synd bara att ett var sånt PISS väder.
lördags var värst. va ute och red mitt på dagen, då himlen öppnades...
jag och braveälskling såg ut som jag vet inte vad när vi kom hem.
vi var pissblöta och hade massa löv och skit på oss .. !
jaja, tbx till de posetiva.
det var MEGA söta kattungar där med. jag ville ha en,
men fick inte.
och äter igen till det negativa.
vi krashade.
skulle hoppa över en stock i skogen i söndags eftermiddag,
men när brave hoppade av var det ngt i skogen som var "läskigt" så han
landade ffel och gick ner på knäna och slog i huvudet i marken och jag landade på
knät och rullade ner i ett dike.
måste sett för jävla kul ut när jag tänker efter.. haha ^^


brave brydde sej inte ett dugg om att få komma hem igen ...
tråk häst ..

smissunge :*

bääbbbishest.


min smissunge som jag inte fick .. :'(
puss o gonatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0