clear round !

morron. nä, gokväll.
ska snart gå o lägga mej, upp med tuppen imon.
då det blir clear round för mej och bäbiis.
vi ska hoppa 80 & 1 m !
om han orar hoppa mer nu.
hoppade ganska mkt idag tyvärr.. kom faktist upp till 105.
lite små stolt. bra såg det ut med tror jag.
annars sov jag hos marcus inatt och vi gjorde inte ett piss idag.
så skänt ! det är bland det bästa jag vet. att fp gå runt i mjukis kläder o fixad
käka resten från fredagsmyset och kolla på tv hela dan. med cuscus :*
japp, men nu ska jag ju sova och ladda inför imon !
puuusss



hoppas det ser lika fint ut imon .. !

Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken underbar bild!!

2009-10-15 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0