äckel.

jag hatar verkligen (inget illa menat mot mörka! verkligen inte!)
svarta / vita fyllon som bryter på ett annat språk eller inte kan svenska alls,
och framför allt när dom stöter på en..! specillet när dom är fulla .. -.-
lillasyster och jag råkade ut för det nyss.
men nu sitter jag på mammas skola och kollar runt lite.
vi väntar på att hon ska bli klart så vi kan åka o köpa skor !
tror fanimej att jag ska köpa ett par stövlar, ska försöka fjäska till mej
en mössa och ett par vantar med .. (a)
sen ikväll drar jessica, ellan , fille , terese , jag , robin , anton och eddie på bio .
ska se flickan som lekte med elden , den är efterlängtad.
nu kom mamma så nu ska vi dra.
hörs senare kanske :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0