varje dag är ett äventyr, mer el mindre !

lite små skakis men jag lever. mamma och jag skulle åka till stallet och fodra i morse med våra sommardäck på
bilen ..... sen kan ni gissa vad som hände själva va ? iaf, vägen ner från oss har en BRANT backe som vi skulle åka ner för, MED sommardäck. det tog ungefär en halvtimme att åka ner för, sedan fick vi ringa suuper snälla ann som fodrade åt oss iaf. TACK !
vi fick parkera bilden och vandra upp igen. men grejen är ju den .. jag kan ju inte sova nu va .. som lille cusis som ligger och sussar sött i min säng .
jaja, får väl hoppas på att snön fösvinner snart så jag kan åka och köpa mina ridstövlar som jag fick pengar för att köpa i julklapp !
eller hoppas att vi blir insnöade och inte kommer nånstans.


eller dessa ... ?


svårt =/

Kommentarer
Postat av: amandaaapanda ;*

dom första va fina :)

2009-12-27 @ 11:30:36
URL: http://anilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0