this is sooo 2009

japp som i tidigare inlägg, året är snart slut. och vi kommer börja om på nytt. ännu en gång.
ännu en gång lovar vi nyårslöften som vi inte kommer hålla el så gör vi det .. ?
jag kommer ihåg mina, men inte just nu. sitter och vräker i mej chips så ni kanske kan gissa .
vet inte om jag hinner blogga imorn så jag lägger in lite kuliga och ego bilder från 2009 nu.
ENJOY !















SAKNA :(




















































såhär har väl mitt år sett ut typ.
och det ända posetiva har väl vart .. värdet.
sommarn har vart varm med sol och värme,
vintern har vart KALL OCH SNÖ
hösten har vart hösten, jobbig och regnig
våren var våren, småkall och solig.
carro har ändrat stil många gånger , i like.

men det absolut roligaste var när vi badade med hästrna.
minne för livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0