snart !

är det bara jag som tycker att vintern är grymt vacker ?
spc på morran när solen ligger och lyser på alla frostade växter och träd !


kom nyss hem från marcus. var hos honom en liten stund idag. typ 30 min.
.. -.-
innan det var jag inne i stan och träffade älskade amanda purontaka och hennes
söta pojkvän, niklas tror jag han hette (?)
jag har saknat dej så !
annars var det väl helt okej i skolan idag.
jag hade typ .. hm .. låt mej se..
1 ½ lektion idag :)
och julen närmar sej med stooorm steg.
eftersom vi har luciaträning och tomtedans nästan varje
dag nu i skolan så hr även jag fått in den där "julkänlsan"



en söt bild på felicia, ellan och robin som dansar ! :)



ser det inte lite mysigt ut ändå ?
(förutom matte boken som sabbar bilden ..)



Kommentarer
Postat av: jesse

min mattebok sabbar inga bilder :(

2009-12-04 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0