MOGET

tjaa, som dom flesta redan vet har mina älsklingar blivit stulna.
idag på gumpalektionen. seriöst, jag lämnade dom i omklädningsrummet
nere i min kompis väska,
under ALLA kläder och när jag kom tillbaks var dom väck + dom hade snott
100 kr av min kompis med.
kul va ? vem fan är så jävla störd och gör så ?
det är ju inte fösta gången som det händer heller.
tidigare i veckan blev en tjej i min parallel klass av med sina byxor.. ?
allvarligt talat ? ja, vi går i nian.  men det är lugnt, jag SKA ha tillbaks dom.
antingen i pengarna eller mina lurar.
antingen lämnar du dom anonymt eller när polisen kommer och förhör dej.
det har hänt en gång innan och detta va FAN SISTA GÅNGEN.
skratta ni om ni vill, men när polisen fått reda på att det inte är första gången
utan typ .. 43265:e så kommer dom defenitift komma !
skratta bäst, som skrattar sist !!!



:'''''''(

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får tillbaka dom! :o

2009-12-10 @ 20:14:29
URL: http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0