glömsk klumpig tomte

jag: men det gåååååååååååår inte !!!!!
jocke: jo bara snurra så för jag dej.
(testar att dansa och gör helt fel)
jag: men see... det går inte , jag kaan inte :(
jocke: men jo carro..!
jag: men jag kan inte .. :(
jocke: MEN HOPPA BAAARA !!!!!!!!


haha, yeess ungefär sådär lät det idag när vi tränade inför tomtedansen.
som är redan imon och jag är hyper nervös inför den. för jag failade så hååårt idag på träningen.
haha, stackars jocke som får dansa med mej som är så klumpig.

köpte mej ett par nya skor idag med. jaja, jag vet . men jag ska lämna tillbaks dom andra.
och eftersom att jag glömde skorna på bussen så kan jag inte ta kort på dom ..
men det är lugnt ! marcus var på bussen och tog dom. så dom är i säkert förvar .. ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0