BACK IN TRACK !

Tja blöggish ! :)

so here iam , in my bedroom. again. soon bedtime.
mjaaa, vi skippar nog engelskan.
men tja igen. tänkte inte börja med bloggandet försen efter jul
först men jag kunde inte hålla mej.
tänkte fråga mina föräldrar om vi kunde lämna in cp datron på rensning,
kan man göra det ? :S
för jag tror inte den mår så himlans bra. det är så sjukt mycker onödiga program och
skit på den. framför allt bilder !
tog bort alla bilder och la över dom på USB. så nu är den lite ren iaf ! :)
haha, har ni lagt märke till att när man tömmer papperskorgen på datorn låter
den som att man slänger ngt, kul .
hihi, fränt !
menmen. nu ska jag faktiskt sova snart. så vi hörs nog imon.
puss !





REN OCH FIN !


Kommentarer
Postat av: Moster

Kul att du är tillbaks!! Puss

2009-12-02 @ 08:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0