ÄLSKLING !

det finns dom dagar då allt bara brister.
alla har dom dagarna, dagar då man bara vill stänga
av världen och slänga iväg dess alla problem.
jag har sånna dagar, ofta. lika så nätter.
då ångesten bara tar över och tankarna bildar sin egen
bild över hur min framtid ser ut.
jag försöker alltid förtränga, jag gör faktiskt allt för att inte tänka.
men det går inte. för antalet 3 kommer alltid upp. och det skrämmer mej.
men du, du får mej alltid att skina. i det värsta ös regn eller de svartaste
mörker. för du är speciell för mej. det var menigen, det är vi två.
du var inte bara en häst som vi köpte för att ha. utan du är en vän.
som hjälper mej genom detta helvete som bränner i min själ.
jag tänker inte skriva det, men du betyder så mycket att jag gråter
faktiskt nu.
du är rent ut sagt min bästavän.




Kommentarer
Postat av: mamma

lilla hjärtat! Du har så rätt. Sagan om den där speciellla hästen är något i "hästväg". Det var meningen från början till slut. Man behöver sina vänner och familj i svåra stunder,

Vi älskar dig jättemycket GLÖM ALDRIG DET/MAMMA

2009-12-21 @ 12:59:07
Postat av: nattiis

ååw<3

2009-12-21 @ 16:28:28
Postat av: Moster

Den bilden säger allt. Så underbar fina ni é båda två! Och som mamma sa. Vi..JAG älskar dig så innerligt mycket. Och kom ihåg.. "Efter regn, kommer solsken" för "Ovanför molnen är, Himlen alltid blå"

2009-12-21 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0